top of page

Виставка "Український театральний костюм ХХ-ХХІ ст. Ідентичність, контекст, ландшафт" в Любліні відкриється вже 23 вересня

Оновлено: 22 вер.


Експозиція представляє роботи українських митців, які в різні часи працювали над створенням театральних костюмів.


Це відомі художники ХХ століття, які зробили великий внесок у розвиток українського мистецтва, зокрема Вадим Меллер (1884 – 1962), Анатоль Петрицький (1895 – 1964), Мирон Кипріян (1930 – 2019). Їхня творчість представлена підбіркою музейних фотографій.


Сучасні художники, у творчості яких театральний костюм займає важливе місце. Це митці, які працюють у державних національних та муніципальних театрах по всій Україні, а також реалізують гучні незалежні мистецькі проекти. Водночас ми представляємо вам творчість митців різних поколінь, регіонів, шкіл і стилів: Ганна Іпатьєва, Олена Поліщук, Даниїла Колот, Наталія Ридванецька, Олег Татаринов, Інесса Кульчицька, Юлія Заулична, Любов Душина та куратор проекту Богдан Поліщук.


А також талановитих студенток декількох вузів, які сьогодні розпочинають свій професійний творчий шлях: Василина Бежеряну, Анна Машковська, Марія Чорношкур, Катерина Марченко, Катерина Тищенко.


В експозиції ви знайдете фотографії з вистав, оригінали ескізів костюмів та реалізовані костюми, які будуть представлені на манекенах.


Ця виставка допоможе побачити різні прояви та етапи розвитку театрального костюму в Україні, дозволить побачити, як відбувалися мистецькі процеси в Україні під час війни.


Експозиція є безкоштовною та відкрита для відвідувачів протягом тижня з 23 по 30 вересня.


Виставка є частиною міжнародного проекту, який ГО «Галерея сценографії» (Україна) реалізує у партнерстві з Музеєм театрального, музичного та кіномистецтва України, Територіальним маркетинговим фондом «PLACE ID» (Польща), у співпраці з Центром міжкультурних творчих ініціатив «Rozdroża», за підтримки Українського Культурного Фонду та Українського Інституту.


Куратори проекту: Богдан Поліщук, Тетяна Руденко, Барбара Жарінов.

Керівник проекту Олег Онещак.

Comments


bottom of page